Ukoliko po prijemu artikla ustanovite da Vam poručeni artikal ne odgovora imate pravo da artikal zamenite za drugi ili da vratite artikal u roku od 14 dana od dana prijema paketa.

Zamena pogrešno poslatog ili oštećenog artikla

Ukoliko po prijemu artikla ustanovite da da Vam je poslat pogrešan ili oštećen artikal, zamenu ovog artikla možete izvršiti o trošku Basic Shop-a.
Postupak zamene potrošač pokreće pozivom Basic Shop web shop službe prodaje na broj telefona: 060/150.12.55. ili elektronskom porukom na info@basicshop.rs
Basic Shop web shop služba prodaje će za potrošača kreirati nalog za preuzimanje paketa o trošku Basic Shop-a u kurirskoj službi.
Artikal ne možete samoinicijativno slati na adresu Basic Shop-a bez prethodnog obaveštenja web shop službge prodaje.

Zamena za drugi artikal

U slučaju da po prijemu artikla ustanovite da Vam artikal ne odgovora i želite da izvršite zamenu za drugi artikal, zamenu možete izvršiti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Postupak zamene pokreće potrošač pozivom Basic Shop web shop službe prodaje na broj: 060/150.12.55 ili putem elektronske pošte na: info@basicshop.rs .
Artikal koji želite da zamenite je potrebno da pošaljete, zajedno sa popunjenim obrascem za odustanak od ugovora, računom ili drugim dokazom o kupovini, o Vašem trošku.
Artikal možete poslati kurirskom službom po Vašem izboru na adresu: Save Kovačević 53b, 24000 Subotica.

Troškovi dostave u slučaju zamene artikla

U slučaju odustanka od kupovine, odnosno u slučaju povrata poručenog artikla ili u slučaju zamene kupljenog artikla direktne troškove povrata artikla i ponovnog slanja zamenskog artikla snosi Potrošač. Direktne troškove povrata artikala Potrošač ne plaća Basic Shop-u već direktne troškove povrata artikala Potrošač plaća poštanskom operateru preko kojeg vrši povrat robe Basic Shop-u.


Potrošač je dužan da robu vrati u ispravnom, nekorišćenom stanju. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Roba koja se vraća treba da bude u originalnom neoštećenom pakovanju.
Potrošač je dužan da robu vrati u ispravnom, nekorišćenom stanju.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Roba koja se vraća treba da bude u originalnom neoštećenom pakovanju.
Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa ili zamene za drugi artikal ukoliko utvrdi da vraćena roba nije u ispravnom stanju.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje robe krivicom Potrošača, a Potrošač odbije povraćaj novca za umanjenu vrednost robe, odbiće se povraćaj novca, a roba će biti vraćena Potrošaču o njegovom trošku.

Koraci prilikom odustanka od ugovora (kupovine) i zamene

  1. Kontaktirajte Basic Shop web shop službu prodaje radi obaveštenja o nameri vraćanja kupljenog artikla i pribavljanja neophodnih informacija i rezervacije zamenskog artikla.
  2. Popunite obrazac za odustanak od ugovora.
  3. Spakujte artikal u originalnu ambalažu zajedno sa popunjenim obrascem za odustanak od ugovora i kopijom računa, pripadajućim etiketama i deklaracijom. Paket dodatno zaštitite ambalažom kako bi sprečili oštećenja paketa.
  4. Paket pošaljite kurirskom službom po izboru, bez otkupa o Vašem trošku na adresu: Basic Shop, Save Kovačević 53 b, 24000 Subotica.
  5. U slučaju da je Potrošač od trgovca dobio neispravan ili pogrešan artikal Basic Shop web shop služba prodaje će kreirati nalog za preuzimanje paketa o trošku

Zamenski artikal će kupcu biti poslat po prijemu paketa u Basic Shop.

*Napomena: Potvrdom porudžbine, odnosno klokom na dugme „Poruči“ saglasni ste sa uslovima kupovine i isporuke

Za više informacija u vezi sa zamenom i povratom artikala pogledajte stranicu: uslovi kupovine i isporuke