Na ovoj stranici možete možete pronaći često postavljena pitanja i odgovore.

  1. Da li moram da budem registrovan da bi izvršio poručivanje?
  2. Kako mogu da izvršim poručivanje?
  3. Na koji način mogu da izvršim plaćanje?
  4. Kada mogu biti siguran da sam uspešno kreirao porudžbinu?
  5. Ko snosi troškove dostave?
  6. Kako mogu da se informišem o statusu porudžbine?
  7. Koje je vreme isporuke porudžbine?
  8. Da li mogu da zamenim ili vratim artikal ukoliko mi ne odgovara?
  9. Ko snosi troškove dostave u slučaju zamene ili odustanka?

1. Da li moram da budem registrovan da izvršio poručivanje?

Za poručivanje robe putem Basic Shop web shop stranice nije neophodno da budete registrovani. Porudžbinu možete kreirati i kao neregistrovani korisnik.

2. Kako mogu da izvršim poručivanje?

  1. Kako mogu da izvršim poručivanje?
    Na Basic Shop web shop stranici je poručivanje moguće izvršiti na dva načina:
    • Kreiranjem porudžbine na Basic Shop web shop stranici ili
    • Telefonskim putem.
    Više informacija i uputstvo za poručivanje možete pogledati na stranici: Kako kupiti

3. Na koji način mogu da izvršim plaćanje?

Vašu porudžbinu možete platiti pouzećem. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje celokupnog iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u dinarima, gotovinski, kuriru na ruke.

4. Kada mogu biti siguran da sam uspešno kreirao porudžbinu?

Nakon klika na dugne “Poruči“ na elektronsku adresu koju ste naveli u porudžbenici ćete dobiti e-mail sa svim podacima iz porudžbenice.

5. Ko snosi troškove dostave?

Za sve porudžbine kreirane na Basic Shop web shop stranici troškovi dostave iznose 350,00 dinara bez obzira na iznos porudžbine.
U slučaju odustanka od kupovine, odnosno u slučaju povrata poručenog artikla ili u slučaju zamene kupljenog artikla direktne troškove povrata artikla i ponovnog slanja zamenskog artikla snosi Potrošač. Direktne troškove povrata artikala Potrošač ne plaća Basic Shop-u već direktne troškove povrata artikala Potrošač plaća poštanskom operateru preko kojeg vrši povrat robe Basic Shop-u.

6. Kako mogu da se informišem o statusu porudžbine?

U slučaju da Vam nedostaje e-mail sa potvrdom porudžbine u svakom trrenutku možete kontaktirati web shop službu prodaje telefonskim putem: 060/150.12.55 ili putem elektronske adrese na: info@basicshop.rs

7. Koje je vreme isporuke?

Period obrade porudžbine je 2-3 radna dana.
Sve porudžbine kreirane u petak, tokom vikenda ili za vreme trajanja praznika biće obrađene i prosleđene na isporuku prvog radnog dana nakon vikenda, odnosno praznika.
Okvirni rok isporuke je do 5-7 (sedam) radnih dana od momenta potvrde dostupnosti poručenih artikala. U vanrednim slučajevima poput sezosnkih sniženja, pandemije, vremenskih neprilika i sl rok samo za jednu pošiljku dok će troškove dostave za preostale pošiljke snositi Basic Shop.isporuke može biti duži od navedenog.
Ukoliko porudžbina sadrži više artikala postoji mogućnost zasebnog slanja svakog artikla. U tom slučaju će troškovi dostave biti obračunati.

8. Da li mogu da zamenim ili vratim artikal ukoliko mio ne odgovara?

odgovara?
Ukoliko po prijemu artikla ustanovite da Vam artikal ne odgovara imate pravo da artikal zamenite za drugi ili da ga vratite u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Ukoliko želited a izvršite zamenu ili povrat artikla molimo Vas da pratite korake objašnjene na stranici: Zamena i povrat

9. Ko snosi troškove dostave u slučaju zamene ili povrata artikla?

U slučaju odustanka od ugovora, odnosno u slučaju povrata poručenog artikla ili u slučaju zamene kupljenog artikla direktne troškove povrata artikla i ponovnog slanja zamenskog artikla snosi Potrošač izuzev u slučaju kada Potrošač od Trgovca dobije neispravan ili pogrešan artikal. Direktne troškove povrata artikala Potrošač ne plaća Basic Shop-u već plaća poštanskom operateru preko kojeg vrši povrat robe Basic Shop-u.